خادم حقیقت

مردن روی پاها بهتر از زندگی کردن روی زانو هاست

خادم حقیقت

مردن روی پاها بهتر از زندگی کردن روی زانو هاست

شعر ققنوس از جلال ملکشاه(شاعر کرد)

من قه قنسم

له ئه فسانه و له میژو دا ناوم هه یه

گه ر بم کوژن هه زاران جار

من خوله میش ئه که م به هیلانه هاوار


معنیش تحت الفضی چیزی توی این مایه هاست:


من ققنوسم

در افسانه ها و در تاریخ اسمی دارم!!

گر بکشیدم هزاران بار

من خاکسترم را تبدیل به خانه ای برای فریادهایم(فریاد زدن هایم) می کنم


دیگه ببخشید از این بهتر نتونستم ترجمش کنم


جلال ملکشاه

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:57

دوست عزیز این کارگر اسمش صادق است و سر کوچه ما آرایشگاه داره/بوکانیه.کوروش هم همینطور

ده سو خوش بیت کاکه من وام ازانی مهابادیه یانی ژنه فتوم ولی کاری دروسه
(بوخشه کوردی نوسینم خاس نیه)
دستت دردد نکنه من فکر می کردم مهابادیه

456 سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:58

دوست عزیز این کارگر اسمش صادق است و سر کوچه ما آرایشگاه داره/بوکانیه.کوروش هم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد